Hatar Swedbank!

När ja o Becca skulle in på resebyrån å betala min resa så hade jag tagit ut kontanter eftersom ja visste att mitt kort krånglar å säkerligen inte skulle funka där heller. Bara det att när vi kom dit så tar de inte kontanter å där står jag med ett tomt kort å kontanter i handen! Paniken växte i kroppen eftersom resan var tvugen å va betald innan kl 6 å kl var väl halv 5 då! Så vi fick skynda till banken o sätta in pengarna på mitt konto igen å sedan skynda tillbaka för å testa mitt kort, men NEJ självfallet så funka det inte! Ringde Micke, mamma o pappa men ingen kunde komma dit! Å inte kunde ja föra över några pengar heller efter som ja inte hade min dosa till internet banken med mej! Fy fan så rörigt! När vi stått där o försökt komma på en lösning å diskuterat fram o tillbaka säger hon plötsligt att hon kan ringa o fråga om det är ok om ja kommer o betalar i morgon ist! Herre gud kunde inte människan ha sagt det lite tidigare?! haha. Becca tyckte iaf att ja höll mig lugn för att vara i den situationen :)
I morgon iaf så får mamma följa med dit å betala med hennes kort :) hoppas inget krånglar då bara, det är ju min vanliga otur!

Hur som helst så kunde vi lugna ner oss lite å tog en sväng på stan, Becca köpte nya träningskläder å ja köpte en bikini från H&M å solglasögon från MQ.
Tack för en trevlig dag gumman :)



Kommentarer
Postat av: beccis

haha snigg bild :) mm tur att det löste sig.

men du vill du / ni förfesta med oss på lördag då?? skulle vara sjukt kul :)

vet inte vart vi ska vara ännu men det löser sig nog. hoppas jag hahahaa

pussss

2009-03-24 @ 18:57:01
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0