Lördag

Förstår inte vad det är för fel? I morse när klockan ringde hade ja as ont i magen, kännde mig både as hungrig men samtidigt spyfärdig! Magen var stor som en fotboll! Kunde helt enkelt inte åka med mamma o pappa till Sthlm då! Som tur är ska ju Crille o Fia åka nu snart så vi får åka med dom ist! Nu känns det lite bättre! Vill ju inte missa Maddes fest!
Känner mig inte alls på topp eller ett dugg fräsch men får göra det bästa utav situationen!
Ska verkligen gå in för att ha roligt o inte försöka tänka på min oroliga mage!

Sthlm here we come!


Mitt fina fruktfat :)


Ha en bra helg folket!
ByBy

Kommentarer
Postat av: sara

Åhh tack för dina söta komplimanger :)

Desamma måste jag verkligen säga!!! :)



Det är bra Carro försök stå ut och kööör bara!! Tyvärr funkade inte det knepet på mig ikväll haha..fick vara hemma medan resten drog till Palace men men ibland så ;)



Jag är ju inte så duktig på bloggdesign själv..en jätte duktig tjej, Molly har hjälpt mig...just nu fixar hon inte några bloggdesigner men håll utkik hon e jätte duktig!! Annars kolla runt på nätet o se om du hittar nån? Cicci Käll e ju lite high på design..fråga henne snällt ;)



Hoppas du fick en kul kväll sen trots allt!

Puss och kram

2009-05-17 @ 01:17:42
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej min vän! Hoppas magen din klarade festen!!! =) En tequila så är allt som det ska sen! Vi kan väl ses snart? JAAAAA! Kram från lilla mig (okej STORA mig)

2009-05-18 @ 18:59:07
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0