Onsdag

Idag tog ja ledigt från skolan, hade bara en lektion å då skulle vi få reda på provresultatet å sen gå hem, kändes lite onödigt tyckte jag så idag fick ja en riktig sovmorgon! *skönt*

Igår va vi ju i Sörping en sväng ja o Micke, vi gick o tittade i alla små affärer, hittade ett par jätte snygga Rebook skor, babyblå & vita, med babyblå sidenband som snören! Har tyvärr inte hittat nån bild på dom på internet :(
Men dom skulle gärna få flytta hem till mej!

Idag ska ja träffa Sandra B, ska hem till henne snart, sen ska vi ta en promenad ner till stan, ska faktiskt köpa lite fina sidenband som man kan göra lite fina saker av! har lite ideer :) Vill ha en symaskin!! Men enligt karln i huset får vi inte plats med någon symaskin, men de får vi visst!

Har hittat en snygg klänning från Style by stars nu igen :) Å den här va på rean så 179kr kosta den *billigt*

Men måste dess värre vänta tills karln kommer hem då det inte går att handla på mitt kort! ;)

Nu ska ja göra iordning mig å sen sticka hem till Sandra!
ha en bra dag
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Micke

Nej ingen symaskin.

Då vill ja ha ett akvarium?

Får jag det så kan vi börja prata om det=)

Hade bra på stan och akta dig för vinden så du inte blåser bort..

Puss puss

2009-05-27 @ 11:45:46
Postat av: Carro

Nej älskling aldrig mer något akvarium!

Men ja ska få en symaskin av mamma så de så :P

Ses sen! Pusspuss

2009-05-27 @ 12:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0