Tisdag

Äntligen kan man pusta ut, inga mer prov (förhoppningvis inga omprov) Nu är det bara softa till vi slutar den 2 juni :)

Kom iväg till Sthlm i Lördas tillslut! ja Micke bror o Fia brassa upp i svarta faran o åkte direkt till fest lokalen!
Jätte trevlig o rolig fest med mycket roligt folk, god mat o MYCKET dricka! :) Men ja drack dock inte mycket min mage palla inte trycket! Även fast Malin försökte supa mig under bordet ;)

Lite bilder från kvällen:

Pappa i sin fina lila utsyrsel som ja o mamma valt ;)


Kusin Malin var sommarsöt på Storasysters dag :)


Fia Cristian Micke o Jag :)


Mamma och Pappa :)


Födelsedags"barnet" med sin Marcus! :)


Massa fina blommor :)

Sedan gick det bara utför, Bilderna får tala för sig själva :)




Som sagt en väldigt rolig kväll :)


Just det, det är magkatarr ja fått :/ inge kul alls, ringde sjukvårdsupplysningen som garanterade att det måste va det!
Så nu ska det bli ändring här hemma, nu ska ja inte slarva med maten o inge mer ute mat! har ju blivit en hel del sånt nu! :/ Så ska ja motionera mer o försöka att inte stressa så mkt som ja gjort!
Har dock inte haft tid att laga mat de här dagarna så ja har tagit svängen förbi Coop o handlat biff med potatis o sås av lilla Ida både idag o igår :)

Nu börjar ja mitt nya liv!

Eller i morgon börjar mitt nya liv, ska ju iväg nu o fira Figge som fyllt 20, blir väl tårta misstänker jag :)

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Sandra

VAD ROLIGT NI VERKAR HAFT! =)



Nu när du är provfri/pluggfri (nästan) kanske vi kan ut o glida lite cab? =) Åkte en sväng förrut =)



Magkatarr är ingen höjdare, det va väl lite väl onödigt att få det? Eller? ;)



Hörs snart! KRAM

2009-05-19 @ 18:28:45
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0