Magnus Betner

Yees, på onsdag ska jag & frugan gå & kolla på Magnus Betner som kommer till Loui Degeer hallen! Tycker att han är så otroligt skön, har varit o kollat på honom en gång tidigare när han var i Norrköping för typ 2 år sen! Gillar honom skarpt! Fast Sean the man knäcker nog endå :P haha

Jag & de flesta utav mina tjejkompisar tycker att han är sjukt het, men när man nämner det för nån kille så får de värsta chocken o frågar om man är helt störd. Men vadå jag tycker han liknar Wentworth Miller i Prison Break som är den snyggaste jag vet (men som otroligt nog är bög) Helt sjukt att den karln ska va bög! Vet inte om ja tror på det.. :P


Åå nu vill jag bara flytta, kan dagarna gå lite fortare?
Ska inreda hela lägenheten i vitt! Älskar vitt!
Vitt & Guld får det bli i vardagsrummet :)


Du är en underbar människa! :)

Pusss&Kram!
 


Kommentarer
Postat av: sarase

jag har också vart på BEtner!Förra året i degeer hallen! Han är sjukt rolig!! Tack för en jätte kul fest! Är så glad att jag kom tillslut :) Hihi, snart får du flytta ju :) PUSS

2009-11-30 @ 22:29:27
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0