Måndag

Då var det måndag igen då! Helgerna går FÖR fort!

Fredags åkte ja ner en sväng till Moa & ida, kolla på idol, åt massa gott & snacka skit! *mysigt*

Lördags blev det en tripp till Linköping, ikanohuset! Å ja handlade ingenting! Riktigt stolt över mig själv :)
Sen var det bara att stressa hem & göra sig iordning till kvällen! Åkte först hem till Sofie där vi tjejer hann med ett glas vin, sen vidare hem till Stejjan som fyllde 24 år! :) Där var det fullt hus vill ja lova! & roligt var det oxå!
Efter det mötte ja upp min kära fru viktoria i Otten kön! Tack blndi för att du finns du är en ängel ska du veta :)
å otten mötte vi även halva job styrkan som vanligt, helt sjukt :)


Sofie, Ida, Jag, Martina & Becca hos Sofie!


Hos Stejjan & Anna :) Värsta draget!


Sara, jag, Gica & Elin :)

Nej nu blir det duschen sen sova för i morrn blir det upp tidigt igen! Funderar på att gå kväll 1 vecka, skulle behöva sova ut lite!

Just det nästa lördag är det julfest med jobbet på Bomull :) Wiiie va kul!

I morgon ska ja färga ögonbrynen på Make Up Store sen blire basket match med frugan & kanske Becca!? :)

Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0