Måndag

Köpa ny bil då, blir väl troligtvis en saab, vad annars? haha.. Micke ska ringa på en åt mig i kväll när han kommer hem! Det är en grå 93 aero 280hk vad ja nu ska med det till? Finns nog en baktanke med det :S
Känns ju bara så skumt att köpa en till bil när vi har 2, men sommar bilen ska ju in i garage snart :/ Å Micke måste ju ha vinterbilen då när han pendlar till strängnäs.. Å ja måste ju oxå ha en bil till jobbet!

Igår hade vi söndagsmys i Svärtinge med mamma pappa, brorsan, Fia & Micke! Åt gott & satt på altanen snacka skit & letade bilar! Brorsan är också på jakt efter ny bil nu när han gått & blivit boss ;) Får du ta & sponsra lillasyster lite sen rööö :)
Fick faktiskt ett vitt fodral av min käre bror igår till min iphone, tack bruur :)

Nehe om man skulle ta & städa lite, laga lite mat kanske? huhu va tråkigt, men drar på lite bra musik så brukar det gå undan!



Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: sarase

Du är så fiiiiin!!Jaaaa det skulle jag gärna vilja..Blir jätte svårt denna vecka bara =( Har en hemtenta nämligen :S Va ska ni göra i helgen?Massa puss

2009-09-22 @ 19:02:22
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0