Söndag

Idag vaknade jag halv 2, gick nog inte upp ur sängen fören kl 3! Sen knallade jag hem till Sandra köpte med mig en chokladkaka till henne min lilla fylletratt! :) Hon mådde inte sådär jätte bra efter gårdagens bravader! haha!
Vet inte riktigt vad som hände där på slutet men skumt som fan blev det iaf! Men det var en sjukt bra fest iaf, riktigt lyckad & rolig! Alla hade verkligen gått in fört & var utklädda till både de ena å de andra :)

Här kommer lite bilder :)


Dockan, katten & nyckelpigan


Piraterna


Linus som 80-tals hårdrockare :)


Amelie :)


Pingvinen, nyckelpigan, Rambo &... svampbob?


Ronny&Ragge :)


Maria som Indian :)


Shottar!


Mimmi Pigg & indian :)


Tack för en trevlig kväll allihopa :)
Å tack vickan min kära fru för att du kom & hämtade mig, du är ju en riktig pärla!

Nu ska vi se på Ensam mamma söker & äta china mat!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Maria indian ;)

haha...snygga pics.. antar att det kommer flera..:) hihih. rolig kväll faktiskt!! LYCKAT!

2009-09-14 @ 10:23:28
Postat av: Sandra

SNYGG BRUD!



Ringde dig häromdagen, skulle mest bara kolla läget o fråga om en dejt...!



Kram

2009-09-14 @ 10:25:32
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/
Postat av: malin

jaa det var jätte trevligt , men jag var så seg för ja va nykter o skulle jobba dagen efter :(

ni ser ut som att ni hade det trevligt :) skönt med riktig bakisdag också (om man ser det positiva som chokladkaka :P haha) kramar

2009-09-14 @ 23:19:31
URL: http://tadas.blogg.se/
Postat av: Jill

Det var grym kul :)

2009-09-21 @ 11:10:03
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0