Bloggfest


Igår var det blogg fest på Platå i Linköping!

Vi var ett par tjejjer från Norrköping som satt hemma hos Elin innan, sedan tog vi en taxi till Linköping när det var dags!

Jag & Sara


Elin & Ulle


Jag, Sara, Elin, Ulle & Linn


Clara :)


Sara & jag på Platå


Snygga tjejjer :)


Fastnade för detta kroppssmycke, man kanske skulle slå till på ett?


Sara, Clara, jag och Kelly


Tjejjor :)


Kelly & Jag :P

Fler bilder kommer inom kort :)

Tack alla härliga blogg tjejjer för en super trevlig kväll!
& stort tack till Glitzy som anordnat & fixat allt så bra :)


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: sarase

hej fining. tack för i fredags, igen :D kul vi hade! vet du fotografens adress?Vill ju se alla bilder :) PUSS

2010-04-05 @ 01:44:17
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: MALIN NILSSON

åh jag gillar den blåa väskan :) Vart är den ifrån ???

2010-04-06 @ 17:33:18
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0