Måndag

Nyss hemkommen från jobbet, sitter med blonderingsmedel i håret & passar på att blogga lite innan ja ska in i duschen!
Igår vaknade jag utav Vickans röst: FAAAAN! haha, Vänder mig om och ser hur Vickan försöker knäcka min kod till iphonen som jag skaffat för några dagar sen! ( Carro vad fan är det här, ja ska in på facebook, vadå kod??) haha sen låg jag dubbel av garv, helt övertrött efter ca 4 timmars sömn! Sen var det bara upp & hoppa & iväg & kolla på fotbollsmatch! Kändes ganska så skönt att ja jobbat natt då & inte var ett dugg bakis, men Wify däremot, hon har sett bättre dagar :P hahha
Först var vi i Lindö & kollade på match, sen åkte vi & plockade upp Lillen & Jonnie så vidare till Fyrby där eneby mötte Azech.. Eneby vann med 2-1 :) Efter det åkte vi till Mc donalds & käkade :P
Senare på kvällen såg vi på Dolphins matchen hemma hos Jonnie & sedan blev det ännu mer onyttigt käk, Pizza! haha De gillar mat de där grabbarna ;) Majonäsdipp o sånt :P hahahaha Att åka Buss är ett annat intresse som är stort, å nu undrar ni säkert varför men det får ni fråga Sleipner spelarna om :P hahaha
Sen hamnade vi helt plötsligt på Olearys där det dracks & spelades grodjakten! (Vickan vann 300 kr) Fick även ihop ett roligt litet rim till Jonnie ;) haha fan va bra vi är frugan! :P När Olearys stängde vid 23, gick vi vidare till Svea, där bjöds det på champange & då även i shott-form haha! Blev lite väl sent med tanke på att man började jobba kl 7 i morse men de gick bra, lite sliten idag bara men man lever ju bara en gång som Lillen så fint påpekade ;)
I morse fick frugan frulle på sängen sen skjutsade ja hem henne & åkte till jobbet till tonerna utav GET SEXY på högsta volym för att vakna till lite :P
Nu ska ja hoppa in i duschen sen har ja en lunch dejt utanför karlshovsskolan : Lovat Vickan att köpa mat från pastasnäckan & komma förbi jobbet med!
I kväll blir det massageterapi & wifys fotbollsmatch :)
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

När har du tid för mig????

2010-04-26 @ 19:36:11
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/
Postat av: sarase

carrooooooooo<3 :)

2010-04-30 @ 13:19:46
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0