Julstress

Allting känns väldigt stressigt och rörigt för tillfället! Det är mkt som händer just nu och jag hinner knappt med mig själv känner jag.. Insåg idag att det bara är 1 vecka kvar tills vi åker... 1 VECKA!! insåg även att det är julafon i övermorgon.. Paniken bara växer, får inhandla de sista i morgon innan jobbet! Har jobbat kväll hela veckan vilket innebär att man inte hinner med så mkt :/ Börjar 13 å innan det hinner man inte gör många knop..

I måndags var jag ledig så då åkte jag och Vickan runt å satte upp reklam om hemsidan på gymnasieskolorna!
Det var roligt att hälsa på sin gamla skola och sina gamla lärare på haga gymnasiet :) De kom glatt ihåg oss, speciellt Vickan! :P 
Citerar våran So lärare:
-Ja du Viktoria det roligaste minnet jag har av dig var när du sa att du inte kunde komma och skriva prov för att du skulle till frisören då... hahahahha

Efter vi fart runt på skolorna åkte vi ner på stan och mötte upp Jocke, för då var det dax för att prova ut klänningar till kvällens fotografering som Jc sponsrade oss med till hemsidan! Så jag & Vickan fick varsina jätte fina klänningar. Tack så mkt Jc city och tack Jocke :)

Fotograferingen gick jätte bra men eftersom det vart sent å vi var trötta så slutade det med massa flams och bus vilket resulterade i lite plojjbilder!
Bjuder här på "Pierres Angels bilden"




Idag hade vi julklappsbyte på jobbet och så åt vi skinksmörgås och gröt :)
Fick ett elektroniskt present kort som man kan använda i nästan vilken butik som helst, så jag funderar på att använda det på Nelly.se
Skicka efter ett par nya skor eller en klänning kanske :)


Väntar även på ansökningsblanketten från Nail Pro Store de skulle skicka hem den till mig i veckan, men eftersom ja fortfarande är skriven i Svärtinge så får ja vänta tills i morgon då ja ska ut dit på kvällen för att fira lilljul med familjen! :)

Jag har nu bestämt mig, jag ska utbilda mig till nagelterapeut och har tittat på 2 st olika utbildningar! Den ena är här i Norrköping på 8 veckor och den andra är i Göteborg 10 dagars, med praktik hemma..
Lutar väl åt att det blir den i Norrköping så jag kan jobba kvar på mitt jobb samtidigt under utbildningen, men det knepiga är att jag inte vet hur mitt schema kommer att se ut efter sista Januari :(
Jag har fått ett erbjudande om att få hyra in mig i Melinas salong Hypnotic eyes på skolgatan vilket jag tycker är jätte roligt och något jag verkligen känner att jag vill göra! Så nu är det bara köra på!
Förhoppningsvis kommer jag kunna balansera detta med mitt andra jobb så jag inte behöver säga upp min fasta tjänst eller ta tjäntstledigt, men det är sånt jag får se längre fram!
En sak i taget :)

Har ju även börjat jobba lite på Hugo, har jag sagt det?
Provjobbade förra onsdagen å det var riktigt roligt, så kommer börja jobba där när vi kommer hem från Miami :)
Jobb, jobb å åter jobb! Det är mkt nu :)

Nej nu måste jag få mig min skönhetssömn, i morgon blir det en snabbsväng på stan med Becca innan jobbet!


Enjoy this moment, this moment is your life!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0