lördag

Igår vart det en sväng på stan med Erika Milia & Jossan sen åkte jag & plockade upp Vickan från jobbet så uträttade vi lite ärenden och sen blev det fika möte på Cafe Brodway med jätte goda chokladpannkakor :)

Den här helgen blir dock väldigt lugn för min del jag jobbar nämligen natt HELA helgen..
Det värsta är att jag har värsta fest suget å är på parthumör.. :P
Men jag får spara mig till nästa helg!







Nu ska jag möta upp Vickan så ska vi fixa lite innan hon drar på lagfest å ja till jobbet!

Trevlig lördagkväll gott folk


Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att vara allt för nyfiken men vad kostar resa o boende till miami? ska åka i vår, skulle vara kul att ha en fingervisning på hur mkt bara resan går på? :)

2010-12-07 @ 11:03:57
Postat av: malin

det försvann

2010-12-07 @ 11:04:39
Postat av: Carro

hej :)

Vi fick betala 5000 kr var för vår resa!

Vilket är billigt eftersom vi reser över nyår då det är populärt att resa dit. Annars brukar de ligga på 8-9 tusen.. men vi hade turen att hitta billiga biljetter! :)

Boende vet jag faktiskt inte vad det kostar eftersom att vi kommer att bo hos vänner i Miami, men vet att det är dyrt iaf, Det mesta är relativt dyrt i Miami :P

Hoppas du blev lite klokare tyvärr vet jag inte så mkt eftersom jag inte varit där tidigare men Vickan som jag reser med har lite mer koll då hon vart där flera ggr tidigare :)

2010-12-07 @ 21:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0