torsdag-söndag

Blev en riktig håll i gång helg, haft fullt upp både dag som natt!

I torsdags vart det Munken med Rawad & Rygge sen hämta ja upp Vickan så drog vi till Hugo för att titta på Daniel Adams Ray! Helt ok kväll, var dock nykter eftersom jag jobbade tidigt på fredagsmorgonen..
Fredagen skulle vara en lugn fredag men Becca övertalade mig kl. 23 på kvällen att vi skulle gå ut så vi korkade upp 23.30 och hamnade sedan på Otten :) Följde sedan med hem till Mackes syrras hus på efterfest, väldigt trevligt eftersom vi inte hunnit förfesta så fick de bli efterfest till kl 7 på morgonen ist :P

Lördagen var det bara att gå upp skapligt även fast vi inte sovit mkt jag & Becca, så hade vi fullt med jobb framför oss! Vi håller nämligen på att renovera i hennes lägenhet! Så jag Becca & Ida ägnade hela lördagen åt att spackla, sandpappra & måla hela Beccas vardagsrum :) Å fint de blev det, känner mig oerhört stolt att vi klarade av detta HELT själva :) Vi såg dock ut som 3 gråhåriga kärringar av allt slipdamm å målarfärg överallt :P
När vi sedan var klara åkte vi hem och gjorde oss iordning för middag och vin hos Anna! Jätte trevligt (förutom att min vinflaska exploderade i Annas hand) Vi lyssnade på gamla godingar på youtube och drack vin & shotts!
Tog sedan en taxi till Otten där vi mötte upp Vickan & Emelie, sen blev det även en trip till Hugo innan stängning!
Avslutade kvällen på Mc donalds sen kom snälla James å körde hem mig, men kvällen slutade inte där, Vickan ringde och var söllskaps sjuk så jag bad ist James att köra mig dit så jag fick tillbringa natten med min älskade fru :) Jag deckade dock de första ja gjorde när ja kom dit.. la mig i sängen på rygg, med händerna på bröstet helt svartklädd med smink å allt på! Sen låg ja så, i samma ställning hela natten rörde inte en fena.. Vickan as garva när hon vakna å såg denna syn.. Såg ut som att jag låg å sov på min egen begravning :P
 Men hon va inte mkt bättre hon, hon hade sovit i sin bikini? vart fan va hon å semestra på natten kan man ju undra? Sen vaknade vi även med Otten hunden mellan oss, Vickan hur kommer det sig, snodde du otten hunden?
Den får du allt ta å lämna tillbax på sin plats i stora baren :P

Söndagen tillbringade vi ihop med Vickans mamma & mormor, vi var på Hc och julshoppade!
Lyckades tappa bort mormor Gullan där bland alla affärer, men vi hittade henne tillslut så vi slapp att be dem ropa ut i högtalarna efter henne :P Sen handlade ja & Vickan tacos så vi åkte hem till henne å käka sen blev de en riktig mys kväll :)

Idag har jag vart på stan och fikat med mina kära vän Sandra B. Blev pasta på Fräcka & massor med prat!
Kändes väldigt skönt att få träffa dig efter allt och är stolt över att du är så himla stark och positiv som du är!
jag älskar dig min vän <3

Nu ligger jag hemma hos Vickan och laddar ner musik, väntar på att James ska komma hit å hänga lite med oss innan fotbollen börjar.. Sen ska ja & Vickan ner på ett möte :D Kan bli intressant!

Återkommer med bilder från helgen under morgondagen!

Hittade dock de här bilderna på ottens hemsida från i lördags :P


Ovinder & Jag :P


Emelie, jag & Vickan med Otten hunden :)


Puss&Kram



Kommentarer
Postat av: AnDy

Mmmmmm three hotties ;-)

Emmelie; stort plus för dina snygga naglar!

Kram på er tjejer

2010-12-14 @ 08:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0