Torsdag

Idag har jag inte gjort många knop! Legat & sovit halva dan, blev en spontanutgång i går med min BeccaBus!
Hon, jag, Orkun & Bonzo var hos Becca & spelade spel & snacka skit! Ja & Becca hade beslutsångest om hur vi skulle göra, men tillslist fick vi för oss att nae vi går ut till otten, så Orkun skjutsa ner oss till kl 2, så hann ju inte va ute så länge men roligt hade vi :) Träffade Engdahl som vi hängde med & sen blev det efterfest i Lindö :)
När klockan började närma sig 6 på morgonen & alla börja tjata om hockey, då fick ja nog & begav mig hemmåt!

Spontana kvällar blir alltid roliga! Tack för igår Becca<3

I morgon har pappa lovat att komma och hjälpa mig att skotta ut min bil :) Världens bästa pappi <3
Sen blir det en sväng till stan med Beccis & så ska ja ju jobba natten!

Längtar till lördag då ska vi fira min Wify, Viktoria :)




Du & jag frugan <3


Kommentarer
Postat av: moa

Carro kan du inte gå på stan me mej på månda `? :) så kan vi käka lunch o så ? jag ska även till forex och växla pengar då mä pusssi

2010-02-26 @ 23:38:43
URL: http://skogsmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0