Fredag Natt

Sitter här i min ensamhet, fast jag igentligen inte alls är ensam! Brevid mig ligger Bonzo & Orkun & snarkar & i soffan ligger Becca & snosar! Hihi trötta vänner man har! Vi har haft Taccomys & kollat på Lets dance!

Så kul, ja hade varnat Orkun för Bonzo innan att han garanterat skulle börja skälla på honom & inte vilja hälsa för Bonzo är inte så förtjust i nya människor & speciellt inte killar! & orkun bara: Aa men Carro, alla hundra gillar mig, ja lovar Bonzo kommer älska mig, vi kommer finna varandra direkt, ja lovar!
Å ja typ bara garvar, jaja han får väl se..
Sen kommer Becca & Bonzo & Bonzo knallar direkt fram till Orre, lukar på honom & säger inte ett ljud. Ja & Becca bara kolla på varandra som 2 frågetecken. haha inte ofta det händer, men Orre hade rätt, de fann varandra direkt! Så nu ligger de som 2 söta vänner & sover sida vid sida i min säng :) hihihi..

Har även kollat på Thailandsresor :) Kanske blir så att man bokar?! Wiieee, alla åker ju nu å man vill ju inte va sämre själv ;) hähä.. Nej men behöver verkligen lite värme, sol & bad! Köör bara!

Nu ligger Bonzo & drömmer något för han typ gnäller i sömnen, hihih så sööt! Ja måste hålla mig vaken för jag är fylle chaufför till mammi o pappi som är ute o svirar i kväll :) Sitter & tittar på Sverige pussas o kramas! galet sjukt program, sitter o garvar för mig själv :) haha! För de här sömntutorna går ju inte att väcka...


Bonzo & Orre :)


Becca buuus <3


I morgon är det dop dax för lilla Milia i östra eneby kyrka! :) wiiiie

Nu ska ja åka iväg och hämta mammi o pappi!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0