Insnöad

Vart kommer all denna snö ifrån? Helt sinnes sjukt! I morse när jag skulle öppna dörren så tog det stopp halvvägs & jag mötes av en stor jäkla snövall som var upp till knäna på mig! Inte nog med det, sen möts man utav en igensnöad bil som i stort sett var omöjlig att rubba, den stog där den stog lixom! Herre gus man kan ju tro en bor i Lappland :P Ska införskaffa mig en snöskoter! Jaa de ska jag!

Idag har vi iaf varit iväg & fotat vid Löfstad! For runt där som 3 yra blondiner med paraply, reflexskärm & kamera i högsta hugg :) haha vi måste nog ha sett lite roliga ut! Åå ruggigt kallt var det, speciellt om fötterna när man stod med snö upp till knäna & skulle försöka fokusera! Men de gick bra! Emma var riktigt duktig! :)

Här är iaf ett smakprov på några utav bilderna! Kommer fler senare!







Stort tack till Emma Vilken pärla du är!
Riktigt duktig! :)


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Hahahah jaa vi måset sett väldigt roliga ut :D! Tack själva, ni var så duktiga :)!

2010-01-29 @ 10:48:40
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: victoria

vart har du köpt din fina tröja?:)

2010-01-30 @ 19:52:23
Postat av: carro

Den är från BikBok :)

2010-01-30 @ 22:32:16
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0