Måndag

Idag har jag & Becca varit sjukt duktiga, gått halva stan runt i kylan! Mötte upp henne vid strömmen sen gick vi till arbetsförmedlingen för ja va ju tvungen att skriva in mig där om ja ska få nån A-kassa, gillar verkligen inte att ha något med dem att göra men vad ska man göra? Sen gick vi hem till Anna en sväng sen gick vi hem till Becca & så lagade hon en jätte god tomat & pasta soppa som vi kalasade på! :)

Nu ligger ja & slappar på soffan fast jag igentligen har massa med saker att göra som att, städa, diska, skruva ihop min nya bänk från Ikea mm. men det krävs nog en karl för att fixa ihop den så det får vänta! ingen ide att försäka ge sig in på nått då blir de nog bara fel :S haha

På lördag blir det dop för lilla Milia :) Annars får det nog bli en lugn helg? Eller? Man vet aldrig haha..
har ju blivit endel festande den senaste tiden :P

Här kommer lite bilder från juldan, såg att ja glömt blogga om juldan! Det var ja Ida, Tommy & Orkun som satt hos Tommy sen gick vi vidare till otten, ingen höjdar kväll, mkt smått folk ute som man inte kände igen! Palace hade nog varit roligae just den kvällen.

Tommy, Ida & Orkun


Orkun  & Jag


Vi :)

Nej nu ska ja ta tag i diskberget!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

e du tillsammans med orkun? ni ser ut att vara ett fint par iaf:)

2010-01-06 @ 13:14:34
Postat av: carro

Nej vi är inte tilsammans, men tack så mkt :) vem är det som undrar?

2010-01-06 @ 21:22:19
URL: http://carolinespetz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0