Onsdag

Igår var vi & tog svin-sprutan på sjukhuset! Gjorde sjukt ont för tanten som stack mig var hårdhänt & stack in sprutan för långt så den gick emot benet!
-Ojj, nu stack ja dig visst för djupt, kännde du det? Gjode det ont?
-Mmmmm jooo tack de kännde jag! (helt svimmfärdig)
-Hoppsan där ser man, du va visst för mjuk & avslappnad, ojoj så det kan gå! Ojj nu satte jag visst plåstret för högt oxå det ska ju sitta på sticket! ojoj så det kan gå!
-Mmm kärringjävel du kanske skulle överväga att gå i pension! (arg som ett bii)

Nej så sa jag inte men jag hade god lust! haha och Orkun bara satt brevid o små flinade!
Efteråt åkte vi & tränade & slappa i relaxen! Sjukt skönt! Idag däremot kan jag knappt röra armen, ont som satan! Men har klarat mig från feber än så länge iaf! Det är värre med Orkun, han va hemma från jobbet idag! *tunnis* hihihi..

Idag tog jag en riktig sovmorgon sen blev det en långpromenad, tänkte att jag skulle bekanta mig i mitt nya bostadsområde så tog en sväng över bron till Vilbergen & sen efter ett tag när jag gått i min egna lilla värld så tittar jag upp & inser att jag inte har den blekaste om vart jag är.. Fick lite små panik där ett tag i snöovädret, men på nått sätt lyckades jag komma till rätta.. haha är det något jag saknar så är det ju lokalsinne..
Därför mamma är så orolig nu när vi ska till Thailand!
-Men Carro, hur är Orkun sådär? Hittar han ordentligt, är det ordning på honom?
haha hon vet ju hur jag är, bara flyter med & noll koll.. :)
Men det ska nog gå bra :) Hoppas jag...

I morgon blir det en sväng till Ingelstad med Erika! Måste ju shoppa nån present till Ida som fyller år i morgon!
Ska fira henne på lördag! Ska bli riktigt roligt, länge sen det var alla vi brudar samlade :)
som på den gamla goa tiden :)
Sitter & kollar på bilder från förr, Bjuder på några gamla godingar :)






Haha så roligt med gamla bilder! Fan vad jag saknar den här tiden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Party party :) va kul...

2010-01-21 @ 08:40:12
URL: http://denrosadammtussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0