sömnlös

som sagt så har jag blivit duktig på att vända på dygnet på senaste tiden :P
Vi sov väl till kl 13.00 i dag & låg kvar i sängen tills ja åkte till jobbet kl 15.00 segt att jobba dagen efter, men det gick helt okej! Skönt att komma igång och jobba lite igen! :)

Gårdagens födelsedagsfirande hos Ida vart lyckat & roligt! Det bjöds på tårta & brända popcorn ;) hiihihi!


Födelsedagsbarnet Ida :)






























Vi gick iaf ut till Otten, dansade tills fötterna glödde sen köpte jag & Orkun en varsin Pizza & åkte hem :)

Tack för en trevlig kväll Ida :)

Idag har Johnny varit så snäll & servat min bil :) Världens bästa Hable, du ställer alltid upp! :) Tur att man har dej!!

Nej nu ska jag ta & knoppa, så jag inte sover bort hela dagen i morgon, det står ett stort diskberg i köket och väntar på mig som jag måste ta itu med i morgon! Sen blir det en sväng på stan med Orre & fixa lite inför resan!

God natt gott folk!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0