Tisdag

Har inte kunnat uppdatera på några dagar nu, min dator är på lagning (hos bror min ) :) Han har reformaterat om den tror ja det heter :) hahha.. å nu har ja Orkuns brors dator igen haha.. Men får nog tillbaka min i kväll eller i morgon förhoppningsvis :)

Lördags var det dop för lilla Milia, mkt trevligt! Geson bjöd ju på sig själv där i kyrkan iaf haha herre gud va vi garva! Även vid presentöppningen :)
-Åhh Stjärnornas krig boxern, tack tjejer (säger Geson när han öppnat Milias doppresent som var Astrid Lindrgrens boxen från oss tjejer) haha de äldre höll på att tappa hakan! :) Erika gumman, du kan inte ha det lätt med den där karln ;) haha!

Geson Erika & Milia :) Så fiiina <3


Gudfar Joel & Lilla Milia :)


Miina fiina tjejjor <3


Å Engdahl var självklart oxå där & livade upp stämningen :)


Moa med Milia!

Sen på kvällen blev det Bio med Orkun, vi såg Avatar! Den var helt okey, hade väl lite väl höga förväntningar på filmen eftersom alla sagt att det är bästa filmen de sett & folk ser den flera ggr om! Men som sagt den var bra men kan tänka mig att den var 10 ggr bättre med 3D. Så ni som inte sett den kan jag ju rekomendera att se den i 3D ist, i Katrieholm eller Sthlm!


Efter bion så chillade vi hemma hos mig jag & OrreBorre :)



Söndan blev det söndagsmys med familjen i Svärtinge med Plankstek & Pannakotta!
Sjukt gott!

Igår var jag & Becca & bonzo på långpromenad runt strömmen & sen kom Sara hit till mig på besök så åt vi fruktsallad & drack smoothie :) Mmm.. Hon & Ante åker ju till Thailand på Lördag! & Becca & Alec åker den 28 Jan :))
(Wiiieee hoppas hoppas)

Idag blev det ytterligare en lååång promenix med Becca & Bonzobus sen gick vi hem till henne & lagade soppa :)
Vi ska bli sunda  smala nu har vi bestämt :) hihi

Nej nu ska ja kila iväg på hemligt uppdrag!
Kanske avslöjas senare...... kanske... haha

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Mysigt med dop :)!

2010-01-12 @ 20:25:28
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0