Lördagens bravader

I lördags kväll var det fest hos Tom & Beccis :) Jätte trevligt, jag var dock nykter (hör o häpna)
De andra drack så de räckte o blev över endå :P haha!!


Tomma provar Kalles nya fina tröja från Slitage :) haha trång?


Micke matar Kalle med öl på ett lite annorlunda vis :P


Kalle försöker slänga Glenn i dammen :P


Sötnosarna Frida & Beccis :)


Kalle & Jag


Micke, Beccis, Kalle, Lagget & Johnny!




Kim, Bulten & Ägget


Bästa Kalle & Johnny & ja..


Lilla objektivet :P


Hanni & Ja




Johnny boy & ja :)

Eftersom att jag var nykter så fick jag agera chaufför, så det blev ett jädra rännande, passade på att åka iväg till Moa som hade lite tjejfest hemma i sin nya lya oxå!
Där var Moa, Sandra, Erika & Maria!
Fulla & lyckliga som aldrig förr ;)


Erika, Moa, Maria & Sandra :)


Moa, Jag & Erika


Moa


Är det din tur idag? haha

Sedan skjutsade jag ner tjejerna till krogen & åkte tillbaka till Tom & Beccis där det var fullt pådrag!
Sen skjutsade ja några till palace & sedan åkte jag & hämtade upp Vickan & co!
Hade inte planerat en nykter utgång men så blev det!
En upplevelse lite utöver det vanliga, första gången jag satt min fot nykter på Otten :P
Men det var ganska roligt endå, man såg på saker o ting lite mer annorlunda i nyktert tillstånd!
Efter stängning åkte jag Vickan & Dennis till Mc donalds och käkade sedan vidare hem till Dennis som bjöd på Bacardi razz med Loka haha, inte världens godaste blandning :P

Tack alla för en trevlig & händelserik kväll!
Har ju iaf fått uppleva att man kan ha roligt även nykter!
Vilket jag ska försöka ta lärdom utav :)



Igår va ja på stan & fikade med min barndoms vän My!
Satt på fräcka i solen och pratade gamla barndomsminnen & skvaller!
Jätte mysigt att träffa dej gumman, får bli oftare!

Sedan åkte jag ut på Mary Kay-home party hos Fia!
Det bjöds på varm smörgåstårta & så var det en hudterapeut som berättade om olika hudprodukter och så fick vi testa massa olika dag/natt krämer skrubb och fundations! Riktigt trevligt & roligt :) Dock kunde jag inte köpa något då det var ganska dyrt & jag inte har den största plånboken för tillfället :(



Tack för en trevlig kväll Fia, det där hade du styrt upp bra :)

Efter det stressade jag in till stan & mötte upp Becca, Ida, Martina & 2 tjejer till för att se Sex and the City filmen på Bio, å vi hann precis :) Tyckte den var riktigt bra & skrattade så ja tjöt till vissa scener :)
En film i min smak!



Jag hade väl mest roligt åt Samantha eftersom jag bara ser Vickan framför mig!!
haha ni som känner henne förstår säkert :P
Stört skön!

Nej nu måste jag pysa iväg till jobbet!

Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: sarase

åååh vilka mysiga dagar! länge sen jag såg dig carro(hehe det känns om det iaf även fast det var typ förra veckan:)stor puss till dig!

2010-06-01 @ 15:21:42
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hhaha, jag har inte vågat mej ut "ut" än i nyktert tillstånd. Men min premiär lär väl oxå komma snart =) Puss puss

2010-06-07 @ 13:34:54
URL: http://sesis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0