midsommarhelgen

Firade midsommar i Svärtinge med familj & vänner fram tills kl 21 då jag började jobbet! :P
Så det blev nyktert, men det var trevligt endå.. så länge det varade :)

Vi klädde midsommardstången, dansade till små grodorna, grillade & åt gott, gick tipspromenad & sånt som hör midsommarafton till :) Jag missade dock 5-kampen :/



Har tyvärr inte så mkt bilder från fredagen då jag glömde minneskortet till kameran hemma i datorn vilket jag upptäckte efter att jag gått & fotat ett tag :P Så väntar på att få sno biler från brorsan & Fia :)

Hade iaf en super trevlig dag/kväll!
Väldigt kul att Sandra, Mange, Max & Molly ville komma oxå :)



lördagen när jag fått min skönhetssömn så åkte jag & plockade upp Jossan så drog vi till Varamon där Dennis, Nelson, Tomas, LG & lite folk hyrt en villa precis vid vattnet! Så där fortsatte midsommarfirandet! :)

Jag & Jossan började med ett dopp sen fick vi agera kol-raggerskor i området då kolen var slut!
Visade sig att jag & Jossan var ganska bra på det då vi fick napp i första bästa hus :) haha
Sen var festen igång enda fram till morgonkvisten, då sov vi ca 1 tim sen var det upp & ner på standen som gällde!
Grabbarna spelade vollyboll, golf & fotboll medans vi tjejer låg o halv sov på stranden!
Sen gick vi upp och beställde hemkörningspizza & såg på Englad-Tyskland matchen på projektorn! 
Det resulterade i att ALLA somnade (även killarna) hahah så trötta & slitna var vi allihopa!
Sen var det bara att ta tag i städningen av kåken innan vi rörde oss hemmåt!

Bjussar på lite bilder :)


Våran fina villa :)


Nelson på övervåningen


Kol-raggaren!


Jossan


Haha, nej jag blir inte döpt, de bara trycker ner tyngdkraften för att sedan lyfta mig med hjälp av endast deras pekfingrar! Jag lovar det funka, sjukt fränt! Någon grej Juan lärt sig i chile :P


Juan & Dennis


Jag med nya firmabilen :P hahaha


Nelson, Juan, LG, & Martin


Ebba & Jag


Ebba, Eva & Jag


Juan, Dennis & räven


Tomas & Jag


Natt-bad :P


LG Jossan & Nelson juder på sig själva :)


Dennis & Kattis i bastun


Badar jacuzzi & äter chips frammåt morgonkvisten!


LG dricker "iskall LG" hahah (tilläggas borde även att kl är 06.30 på morgonen!


Dagen efter


Kattis jag & Jossan steker


Martin & Dennis sparkar boll :)


Tjejerna myser i solen..


Hej då huset :( Hoppas på att få hyra det fler ggr!!

Tack allihopa för en super trevlig helg :)


Var helt slut på söndagkvällen när ja kom hem, men så ringde Jocke så följde med honom & hans kompis till lillsjön & tog ett kvällsdopp, riktigt skönt!




Idag har jag vart med Pita på Ikea & hjälpt honom shoppa saker till sin nya lya :) Det gick snabbt & smidigt haha, tror vi var klara på mindre än 1 timma :P Jag pekade på vad som var snyggt & han la ner i vagnen haha! Inga konstigheter!
Sen åkte vi & käkade på Åby krog & efter det plocka vi upp Tommy så åkte vi & badade i klarsjön!
(jag hoppade o slängde mej från den där lianen ni vet) hahah NOT! :P

Så nu har ja badat många ggr i år :) hihi

Tog mej en tripp ut till maxi förut innan stängning, skulle panta vickans alla flaskor, köpa sköljmedel o posta ett brev!
Men slutade med att ja glömde pant flaskrna & glömde att posta brevet, kom ist hem med sköljmedel & 100 andra saker som godis o sånt gott :P hahaha blir så trött på mig själv ibland, måste börja skriva upp allt ja ska göra för att komma ihåg! Sen träffade ja iaf Bulten på maxi så han hjälpte mej o kolla lite grejer på min bil, så i morgon blir de att åka o köpa olja ögonen bums för det har pappa-bulten sagt åt mej nu :) Bästa Bulten!

Å i morgon ska Madde opereras, jag tänker på dig hjärtat, det kommer att gå jätte bra!
Jag sänder dig all min stryrka & kärlek!!!
Älskar dej!

Pratade med wify förut oxå, gud vad jag saknar henne! Min anda hälft, soulsister!
Jag är nu puff utan min piff, B2 utan min B1, dumle utan min humle!
haha å det har vi ju märkt hur det går! hahah!
Tur att ja har Dennis iaf! Som hjälper mej o styr upp saker när inte wify finns vid min sida! haha

Men hon kommer ju hem till helgen så jag har lovat att försöka hålla mig borta från trubbel tills dess :P

Nehepp nu ska ja krypa i säng i morgon har ja lite ärenden att uträtta med bilen sen blir de nog sol & bad som gäller!

Som jag och vickan brukar säga: Hade nu så bra & gör inte något som vi inte skulle ha gjort! :P

Puss&Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0