Midsommarklänning?

Samma visa varje år... Vart finns midsommarklänningen?

De här 3 hittade jag på Nelly.se



Men å andra sidan kommer den här midsommarn inte bli som tidigare år, ska nämligen jobba midsommar natten :(

Så det blir att fira på dagen i Svärtinge som vanligt, men får hålla mig ifrån drickat det här året! :P





Förra året var riktigt lyckat, lite för många snapps under västen bara :P haha



Nu vill jag ha sommar och sol!
Vart tog värmen vägen?




Idag har jag & Vickan varit duktiga, satte kl på 07.30
Sedan åkte vi och solade & tog en promenad i vrinneviskogen!
Efter det lagade vi mat & åkte ner på stan ett varv & tog en fika på Fräcka!


Dagens låt:



Lady Gaga - Alejandro
Vickan & jag har suttit & sjungit oss hesa i bilen till den här idag :)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: jill

Hej ! Det är kanon sj då? tråkigt med jobb på midsommar !

2010-06-16 @ 08:13:40
URL: http://jillhedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0