Partyypartyy

I onsdags vart det en sväng till Trädgårn med Becca, där vi mötte upp Madde & tjejerna!





I torsdags var jag & Vickan lediga så vi passade på att ligga i folkparken o steka lite :)
Otten hade sin student vollyboll turnering där också så det var skön stämning och bra musik!









I fredags var det tjejmiddag hos Madde K!
Jätte trevligt, sedan blev de lite förfest & vidare till Trädgårn, Dehli & Otten!









I lördags tvingade Vickan med mig på fotbolls match, Assyriska-Bosna!
-Kom Carro ta på dig bikini vi ska sola o se på fotboll!
Bara det att det var fullspäckat med folk och inte många blonda tjejer där inte haha!
-Vickan jag vägrar, jag vill inte.. vi kan inte gå in här!
-Håll käften! OCH LEE! hahah
Det var bara o göra som frugan sa och som tur var kom Jocke & Fredrik oxå så vi kände oss inte så ensamna :)

Sedan på kvällen var det fest igen! Dennis hade dragit ihop en förfest hos mig & Vickan!
Så det var jag, Vickan, Johanna, Dennis, Tomas & Nelson!













Vi hamnade på Trädgårn & självklart Otten :P
Tack för en trevlig kväll gott folk!

Nu ska ja ut o käka!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0