Fredag

Igår efter jobbet åkte jag hem & tog en slapparkväll på soffan med laptopen som sällskap då Orkun somnat hemma i vanlig ordning :P

Sen fick jag ut & agera fylle chaufför till lite folk! Skjutsade bland annat hem Pita från Jobbet (Pita jobbar med att dricka öl i massage stolar) Väldigt fritt & slappt jobb kan man tycka :P

Skjutsade även min vän Matte, eller ska ja säga Mörka Conny :) haha! Blev stannade utav polisen med fullt blåljus, dock var det väldigt trevliga poliser som TUR var ;) haha kunde slutat illa! Första gången jag varit med om att bli stannad faktiskt, sjuukt nervös var jag o pratade oavbrutet!
Jaja ingen skada skedd & Farbror Polisen tyckte iaf att jag hade en snabb & fiin bil :D haha

Sedan åkte jag & plockade upp Louise, Micke & Figge utanför Otten, så åkte vi & käka på Mc Orvars kl 4 på natten :P Var väl hemma runt kl 5 på morgonen, men inte var man trött för det, är ju van nu när man jobbar så mkt natt! Så sov till kl 13.00 idag :D haha..

Nu ska jag ut & handla lite grejjer, sen kommer Vickan (wify, blondy, älskling, the one and only) hit!
Vi ska gå igenom min garderob & se om vi kan hitta nått att ha på oss i morgon, annars tar vi nog en sväng till Maxihuset ;)

I kväll blir det film-mys med OrreBorre (Hoppas han lyckas hålla sig vaken ;)

Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: Lindha

Gå in på http://www.caccao.se och var med och tävla om en trendriktig scarf från Rules by Mary!!

2010-03-26 @ 16:11:13
URL: http://angelofshopaholic.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0