Maria montazami

Ja vad ska man säga om hollywoodfruar igentligen?
Tycker att de är sjukt vidriga & patetiska hela bunten, FÖRUTOM Maria Montazami!
Jag verkligen avgudar denna människa! Garvar ihjäl mig så fort jag bara ser henne! Så himla skön!

-Jag bara älskar toffsar, eller aa "tazzels" haha :)



Skrattade sönder när hon placerade om kuddarna i sängen så som hon själv skulle ha bäddat, (för nu var det ju städerskan som bäddat) Å sen ser de i princip lika dant ut efteråt, när hon styrt o ställt i flera min :) haha

Eller aa garvade hela tiden hon dök upp i rutan, vare sej hon skulle ut o köpa toffsar eller placera om kuddar, ut o shoppa läppstift med vänninan för att sedan fira med champagne :) haha



Chicken.. aa kyckling alltså :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0