Toffs

Idag när jag vaknade drog jag på mig mina RayBan briller å på med musik i öronen & sen knalla jag ner till stan för att möta upp Becca! Riktigt härligt väder, dock är man dum nog & tar skinnjackan så min förkylning lär väl aldrig gå över :P Fick verkligen riktiga vårkänslor idag! Jäkligt härligt :)

Vet ni vad ja shoppa på stan idag då? En toffs! Eller ska jag säga Tassle (som Maria Montazami skulle ha sagt :)
Såg den på Lindex & tänkte direkt på Maria Montazami & började as garva, klart jag måste köpa en toffs lixom :)

Så den här fina toffsen ska få pryda min väska, eller om ja ska ha den som nyckelring :)

Ja & Becca lunchade på Pause sen tog vi ett varv på stan & avslutade med en fika på Fräcka med Linnea!

Sen kom Orkun & hämtade mig så åkte vi & handlade & åkte hem till mig! Så gjorde han super goda kyckligbaguetter åt oss innan jag åkte iväg till jobbet :) Hann se lite utav Håkans bar som utspelar sig i phuket i thailand där vi var :) haha synd att man inte visste om den baren när man var där :P Han är ju helt efter den där karln... Men diggar honom endå :P

I morgon ska jag träffa Amanda en sväng, hon ska komma hem till mig på en fika & kika på lägenheten!


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Moa

Heeej Bejbe!! Attans att du inte kan åka skridskor me oss då :D på Torsdag jobbar jag tyär så kan inte leka då.. vi får höras puss puss

2010-03-16 @ 10:25:55
URL: http://skogsmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0