Torsdag

Igår när ja vaknat tog jag en promenad ner till stan & mötte upp Sara, vi tog en fika på Kuriosa & så solade vi på Törnrosa! :)

Sara & jag vi blir så fnittriga när vi umgås, å pratiga! haha kommer ihåg i sommras när vi hängde med Ante & Micke, de vart as trötta på oss & tyckte vi var jätte jobbiga! haha


Sara & jag i skärgårn i sommras :)

Å ni kan ju bara tänka er hur det blir när vi festar ihop! haha

På förfest i sommras, vilken kväll :) haha


Är jätte glad att jag lärt känna dej Sara! Du är en rolig prick!
Puss på dig min fnittertippa!


Igår kväll sen så åkte jag hem till Becca
Vi lagade jätte god mat & såg på The Blind Side!
3:e gången jag såg den nu, den är grymt bra!
Sandra Bullock är klockren i den filmen! :)



Becca min fiina vän hoppas du vet hur mkt du betyder för mig?! <3

Höll på att garva ihjäl mej förut när ja pratade med henne på facebook chatten!
Ibland undrar ja vad du får allt ifrån, bängbula ;)

Längtar till lördag!
Då har jag & Vickan dragit ihop en BF Reunion hemma hos mig :)
Wiiiie


Puss&Kram




Kommentarer
Postat av: Lorena

älskar första bilden!

2010-03-25 @ 06:58:45
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: sarase

åh sötnos! Är jätte glad att jag träffat dig med :) Vi kan verkligen skoja till det ihop ;) I början av veckan får vi ta en liknadan dejt igen :) PUSS<3

2010-03-25 @ 20:12:48
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0