Torsdag

känner mej helt slut.. har ingen ork till nått.. har inte tid med mig själv just nu!
Har blivit mkt jobb den här veckan.. Är super glad att jag får jobba för jag måste verkligen få ihop lite kulor nu.. men när man jobbar som vikarie så blir det att man tar åt sig alla tider man kan få för man vet inte hur mkt jobb man får! Den här veckan har de blivit både nätter & dagar! Å jag vill verkligen jobba, så det är absolut inte det!
Men jag lovar & lovar så mkt, för att jag vill men jag har inte ens tid med mig själv så hur ska ja ha tid för andra?

Jag vill så mkt men räcker inte riktigt till.. jag ska vara både en vän, dotter, syster, flickvän & arbetskamrat! Skulle gärna vilja dela på mig, skulle behöva städa lyan med ser ut som kriget här hemma.. Men jag orkar inte, å tid har ja inte heller för den delen..

I kväll har jag iaf jobbat på Tule med en ny tjej, eller ny o ny jag hade inte träffat henne innan iaf! jätte trevlig :) Kom precis hem nu slängt i mej lite käk & i morgon blir de upp tidigt igen & jobba på Torsvillan!

Nu ska jag bara krypa ner i sängen & lyssna på lite sköna låtar!









God natt världen!

Over and out//


Kommentarer
Postat av: sarase

förstår lite hur du känner..burkar också känna att jag önskar att jag kunde dela på mig för att kunna hinna med allt och alla omkring. Men du, säg till om jag kan hjälpa till med något så kan vi dra nytta och nöje i en smäll när vi ses :D(hehe, ursäkta den snygga svenskan, mina ögon håller på att trilla ur av trötthet så jag ser knappt vad jag skriver ;) Puss

2010-03-06 @ 02:49:15
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0