utmanad

Jaha då har man blivit utmanad utav Sara :)

Ska skriva 7 st sanningar om mig själv! Hmm de blir svårt men ska försöka!

1. Jag pratar i sömnen, (dock inte lika mkt nu som förr, då kunde jag babbla så dant att ja själv vaknade utav att ja låg o hade värsta diskussionen med mig själv)

2. Jag är en riktig godisråtta (å det måste få ett slut snarast innan tänderna rasar ut ur käften på mig)

3. är läppsylberoende, måste alltid ha någonting på läpparna, glömmer jag läppsyl eller läppglanset hemma får jag abstinens och måste åka hem o hämta!

4. Jag är ingen morgonmänniska, (prata helst inte med mig innan jag har fått i mig min frukost) :P

5. Jag kan inte gå på stan utan att INTE köpa något (nästintill omöjligt)

6. Är sko-galen (men vilken normal tjej är inte det?)

7. Är en riktig datanörd (fråga Orkun, han vet) hahah


Så, de va vad jag kunde komma på för tillfället :P

Nu utmanar jag er:
Moa
Vickan 
Thessa
Emelie




Kommentarer
Postat av: moa

haha aaa carro! det är nästan så man skämms efteråt :D vi är upproriska

2010-03-03 @ 23:04:35
URL: http://skogsmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0