Wifys B-dag

I  lördas firade vi min kära fru viktoria, en rolig & lyckad fest men kanske lite för mkt tequlia :P


Frugan & jag :)



Utav mig fick Vickan en tequlia flaska & våra efterlängtade vigselringar <3


Tjejjorna :)


Fia, kattis & jag

Sedan blev det en tripp till Manesa där vi delade på en XXL rosa pantern (tradition) Sen vidare till Otten!

Hur som helst så slutade kvällen inte riktigt lika bra :/
Orkun: tappade bort både bankomatkort & körkort!
Vickan: ramlade nedför otten trappan!
Jag: fick ett spräckt ögonbryn!

Minns inte riktigt vad som hände men tror nog endå att jag var nyktrast av oss för de första Orkun sa när han vakna va: Carro vad hände igår? Å sen ringer Vickan & frågar om jag vet hur hon kom hem :P haha

Men min lilla incident inträffade när ja o Becca skulle gå från lilla till stora, å ja går & kollar bakåt & när jag vänder huvet framåt så nockas jag en en kille! Ja gormar nått som -ajj fan o går vidare, sen känner jag hur de börjar rinna o Becca skriker att ja blöder och springer fram till baren o hämtar papper! När vi tillslut fått stopp på blödandet festar vi vidare som inget har hänt, å när folk undra över mitt spräckta bryn spädde ja på med att ja fått stryk (drama-queen som man är) haha Becca blev galen, NEJ hon har inte fått stryk de va en olyckshändelse!!
haha, vissa blev helt upprörda & skulle hitta den som slagit mej och hämnas! haha helt sjuk kväll men samtidigt ganska rolig!


Söndagen tillbringade vi mestadels i sängen, blev en sväng till polisen oxå å anmälde orkuns kort o de, sen åkte vi o köpte räkstubbe & massa godis! En riktig bakis-söndag med massa bus & mys!



Orkun hade svårt att välja vilken utav mina mössor han skulle låna innan vi gick ut på promenad :)


Haha, har så kul me dej Bejbii :)



Nej nu ska ja krypa ner & sova i morgon blir det stan med Moa & Erika!

NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0