tillbax

Nu är jag tillbax!

Saknade min gamla blogg, inte lika roligt på scenbloggen & det var alltid problem när man skulle ladda upp bilder och publicera :(

Tänkte uppdatera lite från helgen....

Fredags var det tjejfest hos Becca med lite tjejjor :) Mkt trevligt!









Tack för en trevlig kväll :) Minns dock inte så mkt efter att vi entrat Otten :P



Lördan var det fest hos Malin Björn! De hade grillat, vilket jag & Becca missade eftersom jag jobbade till 20!
Så jag & Becca var nyktra och körde :) Får bli fler grillkvällar i sommar Malin :)





Tack för en trevlig kväll allihopa!



Söndagen hade jag Vickan & Jocke tacco mys här hos Vickan & mej & kollade på Barca matchen!


Annars har dagarna flytit på har fått tillbaka bilen och är nu 17 500 kr fattigare :/
Det sved att dra kortet vill ja lova! :P



Idag blev det en sväng på stan och lunch på Fräcka med Zara


(bilder lånade av Zara)

Efter det åkte jag hem & bytte om till oömma kläder för då var det dags för privatlektion i ridning med Malin & Peter! Jag har inte ridit på flera år & fick det i present av Peter Fredda & Malin :)
Det var jätte roligt men dock lite ovant, känner mi helt öm i rumpan och benen :P
Får väl se om ja tar mig upp ur sängen i morgon :)
Tack för en trevlig dag Malin & Peter!

Åå efter det var det snabba ryck hem & duscha, svira om sen ut på tjejmys i Skärblaka hos Sandra, med Hanna Madde & Fia!
Vi blev bjudna på goda baguetter med massa gott till :)
Länge sen jag skrattade så mkt som i kväll, ni är föör roliga tjejer!
Sjukaste humorn ever...
Kom iaf fram till att vi ska vara rockstjärnor när vi springer vårruset :P
Tack för att ni finns tjejer!!

Nej nu ska ja krypa ner brevid Vickan och nanna kudden!

God natt gott folk!




Kommentarer
Postat av: sarase

puss sötis, du är så fin!!

2010-05-20 @ 22:33:18
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0