road trip

Road trip till Sthlm med Frugan!
Kan blir en spännande fredagkväll...

Sitter just nu i bilen (vickans pärla) efetrsom min står på verkstan..
Vickan hämta mej efter jobbet kl 16 sen åkte vi hem till mig hämta min lilla dator och så tog vi med oss godisskålen som stod på köksbordet sen begav vi oss...
Väl på E4an börja de spöregna och vi märker då att vickans vindrutetorkare inte funkar som de ska..
Underbart, verkligen helt otroligt, så här sitter vi nu, kolsvart och med trasiga vindrutetorkare, men vi kör endå!

-Carro leta efter en penna ja tror ja har en lösning (Sv aningen hysterisk)
LETA DÅ ELLER VILLL DU INTE LEVA LÄNGRE???
hahahhahaha..


Nu känner ja mig åksjuk.. Sv kör som en biltjuv, får uppdatera merr i morgon!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0