hahahaha

Ligger hemma hos moa och chillar har kollat på ett avsnitt av ung och bortskämd! Herregud asså..
Sen visa Moa mig det här klipper på Youtube:
Höll på att garva sönder mig, sen ringer Becca mitt upp i allt så hon va tvungen att kolla hon med så låg vi o kolla om o om igen o garva så vi tjöt i telefonerna hahaha... :P
Nu ska ja åka hem o göra iordning mig lite för lite middagsmys med Becca & Anna!
Kan nog bli Munken en sväng i kväll!
Är lite depp över att Mia skäringer är inställt i morgon :(
Jag som sett fram emot de som fan.. Fick ju de i födelsedags present av Fia & Sandra å de ringde nyss å sa att de va inställt pga av sjukdom å nästa datum är 12 mars!...  TOLFTE MARS???? det är ju as långt dit!!
Nej nu måste ja kila!
Trevlig kväll gott folk!!
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag skulle oxå sett Mia i kväll, skapligt irriterande.. :-(



haha vilket roligt klipp, man känner igen sej lite faktiskt, men kanske inte lika extremt! :p

Kram S

2010-11-20 @ 15:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0