Måndag

Jahopp då var det måndag igen då.. helgerna går så himla fort! Men så är de ju när man har roligt :D

Lördagen var det fullt hus hos mig då alla mina bruudar kom hit & firade av min födelsedag!













Sedan drog vi vidare till Grand en sväng, sedan en snabb vesit på Manesa å så vidare till Otten :D
Blev lite långdraget eftersom det var öppet 1 timma längre så jag & Becca gick å köpte oss en varsin Pizza å ringde våran nya taxi chaffis som vi åkte med i fredags oxå, as rolig snubbe! Bjuder på godis tuggummi o så får man kompis rabatt :D hihi!!

Tack för allt fint jag fick och för en super rolig kväll alla mina älsklingar <3

Söndagen tillbringade jag Becca & Vickan i min säng halva dagen, sedan drog vi till Maxi och käkade bakis mat sen hem o städa min lya... :P
På kvällen fick vi finbesök som överraskade oss med China mat godis och film :)

Nu ska jag Vickan & Becca ut på hemligt uppdrag till finspång hahaha, av alla ställen! :D

Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0