Söndag

Idag var det inget roligt att vakna på morgonen och veta att man skulle börja jobba kl 13.00!
Det var med tunga steg jag gick upp ur sängen... Becca och jag tittade på varandra och så sa vi:
Vad hände igår? haha... sjuk kväll.. jag flippa totalt.. Hade vi roligt igår? Nån som vet? JAG VET INTE! (HAHA)

Vi började iaf kvällen hemma hos mig, jag Becca, Calle & Virre, sen körde Vickan oss till Stejjans 25års fest som var i en lokal i klocket! Där var det lekar i massvis och fööööör mkt dricka... det var där det gick utför för mig!
Jag vann ju iaf limbon, delad 1a plats :P känns i ryggen idag vill ja lova!
Sen kom vickan (som hade min bil och fick agera fyllechaffis) och hämta oss å körde oss till Grand, sen är det ganska svart.. å kameran var med så långt, men sen slutar spåren... Vi hamnade iaf på Otten och sen kom vickan och hämtade oss, Först hade vi kört hem becca till mig för hon mådde så dåligt, sen körde vi hem calle och orkun sen skulle jag promt ha max mat som jag sedan endå inte ätit upp. hittade mer än halva hamburgaren i kylen och hela pommen på morgonen. haha.. jajja, nu är det iaf färdig drucket på ett bra tag framöver... Känner att nu får de va bra! :D

Kvällens låt var ju iaf Mikey Mic- Swedish girls som vi lyssnade sönder både hemma hos mig och i bilen!

Why are you so god damn hot?
JA VET INTE!

hahaha..  sjukt kul...

Här kommer bilderna från kvällen














Kvällens sista bild var på Andy i baren på Grand...
Sen sviker minnet lite :P

Men tror nog ja hade kul! Tack till alla inblandade!


Nu ska ja decka i sängen, i morgon är jag ledig! SKÖNT!

Puss på er folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0