Fredag

Äntligen fredag! Men det känns som att det är typ måndag eller nått :P Det blev ju som en helg dag i tisdags!
Helt spontan kväll! Började med att jag blev våldgästad utav Rawad & Paul, sen åkte sambouka flaskan fram av någon lustig anledning, i nästa sekund var vi på systemet & på coop å handlade mat!
Sedan åkte jag & träffade bästa Becca & tog ett glas vin på Manesa och pratade skit! Jätte mysigt! 
Sedan mötte ja upp grabbarna grus hemma hos mig igen! Paul stod för matlagningen! hasselbackare med fläskytterfilé :D Dyng gott!
Maten var väl klar kl 1 på natten eller nått :P haha
Klockan bara sprang iväg, drack vin (sprit, öl, shots, wishey) endå fram till morgonen..
Tack för en trevlig kväll grabbar, spontant är alltid roligt!
(är endå ganska glad att vi inte drog till sthlm som var vår första plan, med tanke på att ja börja jobba kl 16 dagen efter och mådde väl inte sådär jätte bra)









Idag vaknade jag av att BonzoBus lade sig på mitt huvud :P Sötaste hunden ja vet! Så mysigt att ha er här, mina godingar <3 Tog en promenad & hämtade Beccas bil nu på morgonen innan hon åkte iväg till jobbet!

I kväll blir det käk på Athena med Vickan, Maria & deras mormor Gull-Britt! Hon har nämligen fyllt år så vi tänkte bjuda ut henne och sedan ta med henne till Manesa på en drink :D Bästa Mormorn, Hel skön!



Trevlig kväll gott folk!

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad mysigt! :)

2010-10-10 @ 15:21:27
URL: http://emelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0