Min dag

Idag är det min dag :D

Firandet började redan igår! Slutade jobba kl 16, stressade hem & blev glatt överraskad av att Becca hade städat hela min lägenhet från topp till tå <3 Du är fan i mej bäst smulan! Vad skulle jag göra utan dej?
Sen var det bara att sätta igång med tårtorna, gick väl sådär att vispa grädde med degvispen :P Blev några vändor till Statoil och många upprörda samtal till Pappi :P haha stressad som en tok, men det blev ju bra tillslut!









Fick bland annat en ridlektion (där av ridspöt på bilden), biljetter till Mia skäringer, Tack tjejer kommer bli klockrent! Sen fick jag ett spa kit från make up store, presentkort, tofflor, kjell vatten, kjellkraft, Kjell bok (av min käre bror så klart), pengar, en jätte fin korg med ihop plock med "carro saker" JÄTTE FINT! å massa massa annat fint

Tack så jätte mkt för allt fint jag fick & för att ni kom <3

Senare kom Becca med vinarn i högsta hugg & världens finaste presenter!
Bäst äru! A dä äruu <3




Fick det här fina collaget som hon så fint pysslat ihop (så va hon ju tvungen att ta med baywatch bilden) haha
Sen fick jag en jätte fin fotoram med ett kort på mina 2 busar & en as snygg svart kjol med skinn detaljer från Zara!
Tack älskade vän!



Sedan kom Dado & company förbi en sväng så fick vi skjuts ner till Munken där träffade vi Patte mfl så gick vi vidare till manesa! Väntade in 12 slaget, gick sedan vidare till Otten/Hugo (sprang lite emellan) :P

Hade inte planerat att gå ut alls, bara ha en lugn vin mysar kväll å ladda inför i kväll men det blir aldrig som man tänkt sig :P Hade ju dock en jätte trevlig kväll, men det fick vi ju sota för idag när Vickan kommer & sliter upp dörren & skriker av garv!! (Då hade vi glömt slänga sopppåsen som stod utanför dörren å skatjävlarna hade slitit upp den så de låg skräp över hela min uteplats!! VART ÄR KAMERAN SKRIKER HON DET FÖRSTA HON GÖR! hahaha





Hahha Det här var vad Vickan möttes av när hon kom hem till mig i morse alltså, en sönderskräpad uteplats & två bakisnötter i sängen! haha..
-Tjejer var det hårt igår eller? Ligger soppor över hela gårn :P Vad har ni gjort igentligen HAHAHA!!

Sen blev det tjejsnackmys i sängen med mina 2 älsklingar, lyssnade av alla mobilsvar med från natten, bästa var nog från Engdahl som pratat in kl 4 på natten när han var påväg hem från krogen å hade en av sina alla kärleksförklaringar haha söt äru! Tack gubben! Sen Fick jag ett lite oväntat samtal med skönsång så högtalarn åkte på :-) Blev glatt överraskad iaf! :-)

Nu sitter vi i mitt kök & har ätit frukost, Becca håller på & städar (som vanligt hos mig) Becca får snart ett nervsammanbrott & vill typ döda min mobil som har pipit hela natten och morgonen! JAG VERKLIGEN HATAR DIN IPHONE! asså ja vet att du fyller år men asså det här... Carro, stäng av den!! snälla... hahaha sötnöt!!!

Så nu ska ja slita mig från mobilen & datan ett tag och hjälpa till med städningen & sen blir det stan en snabbis innan det blir hem och förbereda allt inför kvällen!

To night is the night!!!


Tack alla fina människor som grattar mig på min dag <3

Puss


Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis Carro på din dag :)

Hoppas du får en grym utekväll-som du brukar ha.

Va rädd om dig! Tänk på morgondagen ;),

KRAM Agge

2010-10-30 @ 13:29:31
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: prylle

är den där becca singel ? ;) haha..

2010-10-31 @ 22:53:33
Postat av: Carro

haha ja Prylle det är hon ;P haha

Vill du lämna en intresseanmälan eller? :P

2010-11-01 @ 13:38:58
Postat av: prylle

haha ja gör det.....cool blogg !

2010-11-01 @ 17:34:40
Postat av: prylle

haha ja gör det.... men hon är nog för snygg för mig ;)....fina flickor ska ha fina pojkar

2010-11-01 @ 17:41:14
Postat av: prylle

har du hittat nån ny då ?

2010-11-01 @ 18:53:19
Postat av: Carro

haha du är rolig du Prylas :P

Nej nu ska vi va singlar, både ja o becca har ju haft förhållande sen vi var 15 så nu är de på tiden att vi är själva ett tag :)

2010-11-02 @ 20:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0