Tisdag

Idag har jag haft en riktig mysar dag med Becca! Men vi har även hunnit med lite vettiga saker oxå :)
Det är nämligen så att mitt vänstra halvlyse på bilen pajjat, å det var ju inte så enkelt som att byta vilken lampa som helst å det var ju inte en vanlig lampa som på alla andra bilar utan det skulle ju va en sån där xenon lampa förstår ni :P
Å det visade sig att de inte var ett dugg billiga heller, som vanliga lampor på vanliga bilar!!!! FAN!
En liten jäkla lampa för typ 1000 kr, fatta hur mkt smink eller drinkar på krogen (som becca sa) å annat roligt man kunnat lägga de pengarna på! Men ajja, nu har ju ja sån tur att jag har bröderna Gharib nere på AG:S bilverkstad som ställer upp i vått o torrt, så Johnny ringde och beställde en lampa från Åby biltillbehör som ja fick hans rabatt på sen hjälpte lille Emil mig att byta den.. :D Jag & Becca hade ju tänkt att göra det själva, men då skrattade de bara åt oss, å vi förstod varför sedan när han börja plocka dän saker o skruva o ha sej, det hade vi nog aldrig klarat av du Becca :P

Tack, vad skulle jag göra utan er?! :D

Efter det blev jag & Becca sjukt sugna på Tacos så vi åkte & handlade alla ingredienser å åkte hem till mig & började svulla!
Efter ett tag säger Becca:
-Shiit Carro du är ju verkligen grym på att äta tacos! Hur viker du ditt bröd igentligen? Mitt ser ut som en ubåt.
Å du har inte ens behövt använda din servett, å du har inte spillt nått på tallriken.... (säger söta lilla Becca som sitter där med sin ubåt till taco å fullt med servetter o spill från ubåten) hahaah så himla söt!

Har suttit hela kvällen o försökt komma på vad den här låten heter, Becca har väl messat halva sin telefonbok å frågat vad låten heter som de sjunger om en ferarri i.. Fick dock bara till svar: Becca vad har du rökt? hahaha..
 


Avslutade vår mys dag med en kvällspromenad & nu ska jag bege mig mot jobbet, ska nämligen jobba natt i natt!
Det var länge sen nu men de ska nog gå bra! Trivs ju bäst med att jobba nätter men segt nu när man vant sig vid att jobba dag...

Tack för idag bästa Rebecca Linnea Philipson



Enjoy this moment, this moment is your life!


Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0