tomroberts.se

Var i Toms nya studio igårkväll & fotade lite! Riktigt roligt hade vi! Men som sagt du får nog skaffa dig en liten praktikant som kan hjälpa dig med ljussättning, skarvsladdar o stegar o allt haha ;)
Så ska ja bara se till att utbilda mig till make up artist så kör vi sen! :)





















Det var några av alla 257 bilderna vi tog :P

Tack så jätte mkt Tom, Du är bäst :D
www.tomroberts.se


Idag känner jag mig riktigt stolt över mig själv!
Gick upp kl 08.00 och sprang 5km i Vrinnevi med Jessi!
Hurtbullar! Sen efter jobbet i kväll ska vi ta en kvällspromenad genom stan!

Nu ska ja värma mig lite soppa!
(har ju börjat med sopp-dieten igen)

Nej nu måste ja kila!

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bara så sjukt het tjejen. Ditt leende får vem som helst att smälta ;-)



Kram

2010-09-30 @ 13:22:54
Postat av: Pamela

Du är så himla vacker baby!Saknar dig!När ska vi ses egentligen?Puss

2010-10-02 @ 16:22:30
Postat av: Sandra

DU ÄR VACKER!

2010-10-02 @ 20:15:23
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0