2011-07-14

Igår hade jag & Malin min "lillasyster" en riktig kvalitetskväll! Vi satt hos mig drack vin pratade skit & så gjorde jag hennes naglar, hår & smink! Jättefint blev det :)








Sedan gick vi vidare till Malins kompisar och sedan vidare till Hugo. Där träffade jag på Moa å tjejerna så efter ett tag tröttnade jag & Moa så vi drog till Mc Donalds å käka sen tog vi en taxi hem till mig!

Idag har jag & Moa legat i sängen halva dan, sen åkte jag & träffade Melina på nya salongen som var jätte fin, kommer troligtvis att flytta in på måndag med mina grejer där :)
Det kommer verkligen bli super snyggt när det blir klart!

Sedan har jag lämnat bilen hos Jonas som ska laga den åt mig så den blir väl färdig i morgon någon gång ska bli så skönt att äntligen få köra sin egen bil igen!

Nu ska ja hoppa in i duschen och göra mig iordning för i kväll blir det middag och vin hos Becca :)


Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0