2011-06-08

Då var det dax att ta tag i att börja blogga igen! Har haft väldigt mycket på sista tiden och inte haft varken tid eller ork! Men nu när jag håller på att utbilda mig till nagelterapeut så tänkte jag att de kan vara kul att börja blogga igen och visa lite utav mina kunskaper :)

Tog tag i det här med Nagelterapeut utbildningen för ca 1 månad sedan. Valde att utbilda mig i Göteborg vilket var lite utav en upplevelse. Har lärt mig massor, haft jätte roligt och lärt känna super härliga tjejer!
Så nu är sjuälva utbildningen klar, ska bara tillbaka och göra teoretiskt och praktiskt prov när jag känner mig redo!

Här är några av mina sett naglar jag gjort


Det här var de första naglarna jag gjorde i fransk manikyr.
Handmodell: Mamma



Kiwi Naglar som jag gjorde på mig själv



Vitglittriga
Handmodeller: Maria Åhsberg & Rebecca Philipson


Frans manikyr i gräddvitt skimmer, rundade kanter
Handmodell: Ida Linnéa Karlsson


Hinner inte visa mer idag, ska försöka hinna med mer i morgon!



/C.S




Kommentarer
Postat av: Agge

Men hej Carro!

Fick nästan en chock när inte överskriften va Top Model ;),

Åh va kul med naglar. Att jag inte visste det tidigare då skulle du kunna gjort mina tills på lördag då jag ska på bröllop. Får bli en anna gång! Skönt att du är tillbaka så jag har nått att läsa :)

Njut dagens sol! Kramar Agge

2011-06-09 @ 08:24:52
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0