2011-06-09

Hur smutt är det inte att komma hem från jobbet en torsdagkväll och bli serverad jätte god skaldjurssoppa?

Jag kommer nog bli lite bortskämd känns det som :) Men ja gillart!








Har även varit ute i Skärblacka hos min kära vän Sandra idag och hälsat på, lika trevligt som alltid! Sen bjöd hon ju på hemmagjord kladdkaka oxå vilket var farligt gott! Och pepsi så klart (eller hur Tobe) 

Ni som inte redan gjort de måste kolla in Sandras hemsida:
www.lintottdesign.se   
Hon syr jätte fina barnkläder bland annat!


I morgon är det fin fredag med allt vad det innebär!
Jag längtar dock mer till lördag, då blir det grillfest i Svärtinge :)


Nu blir det att krypa ner & krama kudden!

/C.S




Kommentarer
Postat av: Angelica

Det där såg gott ut :-)



Joo vi trivs jättebra, så himla skönt att bara kunna gå ut och sätta sig på altanen och njuta. Den här tiden är det perfekt.

Du får komma ut nåndag och hälsa på!

Åh tack det va snällt att du kunde klämma in mig en så här härlig fredag men jag fixade precis själv. Satte på själv så jag har det bara tills imorn. Men skulle gärna vila göra riktig förlängning nåndag:-)



Ha en underbar kväll och njut av solen, för det ska jag göra!

Puss och kram

2011-06-10 @ 08:43:51
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Agge

Hej igen ;), Glömde ju att berätta vem det är som giftersig. Det är en klasskompis från högstadiet, Sara. Ute i krokeks kyrka och sen blir det middag och fest på Getå :) Ska bli riktigt kul.

Har ju inte varit på bröllop i vuxen ålder så det är lite nervöst! Här kan du kolla lite bilder från möhippan om du vill ;)

http://filippasmamma.blogg.se/2011/june/utkast-juni-3-2011.html



Kram på dig!

2011-06-10 @ 09:10:51
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

<3

2011-06-13 @ 14:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0