2011-06-19

Ligger nu på soffan efter att ha avnjutit en god taco tårta a la Tobe :)

Skönt efter den här jobb dagen, 8-13 på vanliga jobbet sen nagelkunder mellan 14-18!


I torsdags firade vi att lilla gulletussan Amanda tagit studenten och blivit nyexamerad frisör! Grattis gumman <3





Jag och Vicki drack lite vin hemma hos mig senare på kvällen och firade väl lite för mkt, det slutade med att vi minglade runt ute på Hugo och Puls bland alla studenter och annat folk!





Fredagen tillbringade jag hela förmiddagen i sängen, höll även på att försova mig, vaknade 15 min innan jag skulle vara på bilprovningen å besikta bilen :P Kastade mig på telefonen och ringde upp min andra halva som ställde upp och körde mig och bilen dit! Tack å lov så gick den igenom annars hade jag blivit rasande. Lagade den för 5000 kr i veckan, sen några dagar senare går en lampa sönder så ja fick lämna in den igen :P Tur att jag har bröderna nere på AGS iaf :)

Fredag eftermiddagen åkte jag och Tobbe ute till Arkösund och kopplade av med lite grillning i åsk och regn ovädret tillsammans med hans pappa och Maria.
Lördag morgonen åkte vi fyrhjuling på ön och sedan blev det en sväng med båten :) Mysigt!
Förutom att jag höll på att dö när Tobbe gasade på när ja inte var beredd så hela jag höll på att flyga av fyrhjulingen rakt ner i leran :P Satan va rädd ja blev.. Sen efter det kör vi fast i en lergrop, hopp nu är det kört tänkte jag.. Men Tobbe kliver lungt av och LYFTER bort hela fyrhjulingen från gropen i leran.. Det kallar ja Karl :D haha



Sedan var vi tyvärr tvugna att åka in mot stan för jag jobbade lördagkvällen :/
Men snart åker vi dit igen, fast då har vi snickarbyxorna med oss för då jädrar ska de renoveras :)
Längtar!


/C.S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du skaffat pojkvänn?

2011-06-22 @ 09:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0